Onze servicenummer pakketten

Zoals je ziet hebben we drie belpakketten met verschillende functies per pakket. Welk pakket je ook kiest, je betaalt geen aansluitkosten, profiteert van scherpe gesprekskosten én het afleveren van gesprekken op mobiel kost 8,9 eurocent p/m.
Binnenkort profiteer je bovendien van een complete beheertool inclusief rapportages.
Dit is standaard bij elk pakket:
- Geen aansluitkosten
- Online shop en rapportages
- Minimaal 7 standaard opties
- Voordelige gesprekskosten
Service nummer pakket |
Meest verkocht
Basic
€25,00
p/m
|
Meest verkocht
Medium
€45,00
p/m
|
Meest verkocht
Premium
€65,00
p/m
|
---|---|---|---|
Openingstijden / kalender
Geef aan op welke dagen je gesloten bent: weekeinden, officiële feestdagen, een bedrijfsuitje of BHV-cursusdag. Uiteraard informeer je de beller met een meldtekst wanneer je wel weer open bent. |
|||
Welkomstboodschap (zelf inspreken)
Wijzig je welkomstboodschap door deze in te spreken via speciaal 0900-telefoonnummer. |
|||
Uitwijken bij geen gehoor of in gesprek
Schakel binnenkomende gesprekken bij geen gehoor of in gesprek automatisch door naar maximaal twee alternatieve nummers, zodat je klanten toch nog iemand aan de lijn krijgen. |
|||
Eindbestemming naar meerdere uitwijknummers
Het kan natuurlijk voorkomen dat er op een bepaald eindbestemmingsnummer niemand aanwezig is. Niet opnemen is niet zo klantvriendelijk en dus bij Beleasy geen optie! In zo’n geval zorgen wij ervoor dat uw kostbare klantgesprekken bij één of meerdere alternatieve bestemmingen worden afgeleverd. U bent er zo van verzekerd dat uw gesprekken altijd worden beantwoord! |
|||
Eindbestemming zelf wijzigen via telefoon tool
Je kunt op elk moment de eindbestemming wijzigen door te bellen naar een speciaal telefoonnummer. De wijziging wordt dan meteen geactiveerd. |
|||
Voice2email
Laat een ingesproken voicemail automatisch naar een bepaald e-mailadres versturen. Je kunt de beller dan op een later tijdstip terugbellen. |
|||
Emailrapportages
Via email ontvang je dagelijks rapportages over de performance van je telefonische bereikbaarheid. Zo ben je altijd op de hoogte van relevante informatie. |
|||
Wachtrij met muziek en beurtmelder
Deze optie maakt het wachten fijner. In de praktijk blijkt dat klanten minder snel ophangen als ze weten wat er gebeurt. |
x | ||
Menu routering
De beller krijgt diverse keuzes (optie 0 t/m 9), zodat hij zelf kan kiezen met welke persoon of afdeling hij wil worden doorverbonden. |
x | ||
Gesprekken opnemen
Gesprekken opnemen kan handig zijn voor training van de eigen medewerkers of om belangrijke (bestel)informatie vast te leggen. De opnamen blijven standaard 1 maand bewaard. Je kunt ze via FTP bij ons downloaden. Je ontvangt 500 opname minuten gratis*. |
x | ||
Postcoderoutering
Je kunt de beller op basis van zijn postcode automatisch doorverbinden naar een bepaalde eindbestemming. Op deze manier krijgt de klant via één servicenummer altijd de juiste vestiging aan de lijn. |
x | ||
Plaagbel stop
Ongewenste bellers op ieder moment kunnen blokkeren. Je kunt zelf de blokkeringsperiode instellen van een paar uur tot onbeperkt. |
x | ||
Whisper
De Whisper is een informatieve melding voor je medewerkers die wordt afgespeeld vlak voordat de medewerker de klant aan de telefoon krijgt. Zie het als extra informatie aan de medewerker wat ervoor zorgt dat hij/zij beter kan anticiperen op het inkomende klantgesprek. |
x | ||
Call me now button op website
Met een bel-me-nu-knop verlaag je voor bezoekers van je website de drempel om contact op te nemen. Hierdoor gaat de conversie van je site snel omhoog. |
x | x | |
Status app voor mobiel toestel
Met deze app optimaliseer je makkelijk je persoonlijke bereikbaarheid door het nummer waar je te bereiken bent aan te passen. Zo ben je altijd te vinden via je hoofdnummer. Wel zo professioneel. |
x | x | |
Telefonische wachttijd vermelding op website
Een slimme manier om je telefoonverkeer te managen is 'live' op je site laten zien hoeveel mensen er telefonisch in de wacht staan. Zo kan de beller zelf kiezen of hij nu wil bellen en wachten, of later bellen. |
x | x | |
Contactcenter Dashboard
Wie is aan het bellen, wie is beschikbaar, hoeveel wachtenden... deze tool biedt je realtime alle relevante informatie voor snel inzicht in de performance van je callcenter. |
x | x |