Blog
-
Nieuw maximumtarief voor 0900-servicenummers per januari 2015
Bij een 090x-servicenummer kies je zelf het tarief dat een beller per minuut of per gesprek betaalt. Dit tarief is bepalend voor jouw inkomsten. Met ingang van 1 januari 2015 wordt het maximumtarief voor 0900-, 0906- en 0909-servicenummers verhoogd van 90 naar 100 cent per minuut. Hierdoor kun jij een hogere vergoeding ontvangen voor gevoerde telefoongesprekken. Het nieuwe tarief van 100 cent per minuut komt alleen beschikbaar zonder starttarief.
Lees meer -
VoIP, uit de cloud of on premise?
VoIP is volwassen geworden en biedt tegenwoordig alle functionaliteit die een hedendaags bedrijf nodig heeft. Cloud telefonie, waarbij je geen telefooncentrale meer in huis hebt, is relatief nieuw. Is deze vorm van VoIP een alternatief voor een telefooncentrale?
Lees meer -
5 Voordelen van een servicenummer
© Mark Roy
“Wij hebben al een telefoonnummer, waarom zou ik een servicenummer aanvragen?”, is een veelgehoorde opmerking. Via beiden kun je gebeld worden. Dat klopt. Toch heeft een servicenummer vijf voordelen. Ik zal ze illustreren aan de hand van het voorbeeld van een loodgieter.
Lees meer -
Een servicenummer aanvragen, hoe werkt dat?
© Plantronics
Een servicenummer aanvragen is zo gedaan. Maar wat gebeurt er eigenlijk voor een servicenummer actief is? Vandaag duiken we in de wereld van de servicenummers en de bedrijfsnummers.
Lees meer